Program

20. 11. 2018

08.00-09.00

Registrace

09.00-09.15

Úvodní slovo moderátorky

09.15-10.00

Co neubrzdíš, neukecáš - na co nemáš čísla, to není

V úvodní prezentaci si vytvoříme jasný rámec světa zaměstnance. Co zaměstnance zajímá a co ve skutečnosti dostávají, co se kolem nich děje, jak se na ně dívají různé skupiny a co o nich říkají průzkumy, ale i zkušenosti z praxe. Demýtizujeme pojmy, jako je angažovanost, employer brand, ale i motivace, nebo empatie. Vytvoříme si tak celkový rámec celé akce a jednotlivé parametry budeme v dalších částech zkoumat více do hloubky.

  • Tomáš Poucha, Ředitel, Marketingový institut a Institut interní komunikace
10.00-10.30

Náborové komunikační kampaně - inspirace z mezinárodního festivalu kreativity v Cannes

Vybrala jsem pro vás ukázky kampaní, které byly k vidění na mezinárodním festivalu kreativity v Cannes - z různých odvětví a napříč kontinenty.  

10.30-11.00

Coffee break

11.00-12.30

Zaměstnanci jako ambasadoři značky a role leaderů v komunikaci

Říká se, že učitel dělá třídu a barman dělá bar. Jakou roli však hraje lídr v budování firemní identity a firemní kultury? Stěžejní. Ať už lídr vystupuje jako oblíbený Manager of Happiness, nebo jako obávaný Crisis Manager, jeho osobnost má vliv na celkovou atmosféru ve společnosti. Lídr působí jako vzor, a tak udává i styl a ladění interní komunikace. Chcete se dozvědět více? O své postřehy k této problematice se s vámi podělí populární spíkr a světoběžník Martin Jaroš. 

 

  • Martin Jaroš, Senior Director, Brand & Communications, Qatar Telecom
12.30-13.30

Oběd

13.30-14.30

Dobro je volba

Všichni si tak moc frčíme ve výkonu, ROI a affiliate, že jsme zapomněli na značku. Na dobro. A na lásku. S výmluvou, že jinak firma nepřežije. Ale už v roce 2030 70 % pracujících budou mileniálové. Ano, přesně ta generace, která není motivovaná financemi, ale smyslem. A tak se dobro musí stát (pragmaticky) součástí interní i externí komunikace firem. Společně se podíváme, jak toho docílit.

14.30-15.15

Co všechno musí zaměstnanec poslouchat...

Zaměstnanec je vystavený různým typům komunikace a interní sdělení na něj může působit v různé míře. Jinak také funguje interní komunikace ve firmách, které jsou řízené direktorsky a které demokraticky. Podíváme se společně na to, co se v interní komunikaci vyplatí sledovat a která sdělení jsou užitečná.

15.15-15.45

Coffee break

15.45-16.15

Jak řeší interní komunikaci Avast?

Jak vypadá interní komunikace ve firmě, která má pobočky po celém světě, v několika různých metropolích a v několika různých časových pásmech? Své zkušenosti s vámi bude sdílet Erin Gallegos, manažerka interní komunikace ve společnosti AVAST, která vytváří nejvyužívanější antivirový program na světě. Uděláte si představu, jaké jsou nejtypičtější komunikační problémy ve velké firmě, a načerpáte inspiraci, jak je kreativně řešit.  

16.15-17.00

Jak pracovat se zaměstnanci? Člověk 4.0

Gamifikace je dnes populární termín. Odkud tento fenomén však vlastně pochází, co to je? Na konkrétních příkladech nástrojů gamifikace si ukážeme, jak se dá v interní komunikaci a ve vzdělávání využívat a z jakého důvodu se gamifikací vůbec při práci s lidmi ve firmě zabývat. V praktickém gamifikovaném workshopu si shrneme celý den a vy si to nejlepší know-how odnesete s sebou domů.

Registrovat Stáhnout program v PDF