Přednášející minulého ročníku

2017

Pavlína Wolfová

Pavlína Wolfová

Moderace

LinkedIn Novinářka a moderátorka

Pavlína Wolfová, novinářka a moderátorka. Vystudovala FSV UK, jako stipendistka byla ve Francii, později v USA. Začínala jako zahraniční zpravodajka v ČST, později ČT v době dělení Československa. Roky byla reportérkou týmu Na vlastní oči, koncem devadesátých let dělala první odpolední talkshow u nás Áčko na TV Nova. Spolupracovala s Českým rozhlasem. Další angažmá bylo spoluřízení týdeníku Reflex, následovala MF Dnes, rok pracovala pro českou mutaci Marie Claire. Dnes je reportérkou TÝDNE a programovou ředitelkou Vision Business Clubu - www.visionclub.cz. Píše sloupky do časopisů, dělá rozhovory, reportáže a miluje nade vše svoje dvě děti Matouše a Matildu. Skvělá lyžařka, mizerná golfistka, výborná kuchařka, nadšená fanynka Minervy 21 a baseballu.

Dita Stejskalová

Dita Stejskalová

Trendy interní komunikace - co je zrovna IN?

LinkedIn Ředitelka
Ogilvy Public Relations

Svůj profesní život jsem spojila s jednou firmou - Ogilvy, i když moje studentská představa na VŠE byla o kariéře v mezinárodním obchodu. Komunikace mě chytila naplno a za 23 let jsem nezažila den, kdy bych se nudila. Baví mě poznávat rozmanité firemní kultury našich klientů a tvořit kampaně, které podporují jejich úspěch a dobré jméno na trhu. O interní komunikaci říkal už náš zakladatel, pan David Ogilvy, že jí není nikdy dost a nikdy nemáme hotovo. Baví mě propojovat lidi, zkušenosti a sdílet to, co umím. Aktivně se od počátku účastním mentoringového projektu Odyssey pro ženy - manažerky a jsem také mentorkou v programu Minerva 21. Patřím ke spoluzakladatelům The Prague Leadership Institute. Jsem členkou správní rady bohnické Nadace BONA a členkou Alumni AIESEC Česká republika. Mám oblíbenou větu: „If you think you can do something or you can’t, you are right.“ Těším se na Vás!

Filip Dřímalka

Filip Dřímalka

Interní komunikace v době digitální transformace

LinkedIn CEO
Digiskills

Pomáhá firmám objevovat a realizovat příležitosti v digitálních inovacích. S Digiskills.cz se zaměřuje na revoluční formát vzdělávání, využívání aplikací, online služeb a technologií ve výuce. Propaguje microlearning, jednoduché online vzdělávání prostřednictvím krátkých, samonosných videí a screencastů.  V rámci dalších projektů klientům vymýšlí nové produkty a služby, navazuje technologická partnerství a objevuje příležitosti v digitálním světě. Pro své přednášky vytvořil metodiku „1-2-3-4 Innovation FrameworkTM“ – první reálný návod pro digitální transformaci. 

Dalibor Herbrich

Dalibor Herbrich

Panelová diskuze - Co očekávají mileniálové od IK?

LinkedIn Zakladatel
QuickJOBS

Dalibor Herbrich, 23 let, založil a nyní vede tým QuickJOBS, který stojí za stejnojmennou mobilní aplikací zaměřenou na brigády. Pomocí aplikace pomáhají zaměstnavatelům najít brigádníky třeba i do 2 minut. Již od 3. třídy ho bavil obchod. Začal od přeprodávání sladkostí do bufetu, přes nemovitosti až po elektroniku. V roce 2015 se rozhodl, že už nechce podnikat jen kvůli penězům, ale rád by dělal věci, co mají větší dopad na životy lidí, proto přišel s myšlenkou QuickJOBS, kdy brigádník přijímá nabídku pouhým jedním klikem. Ve volném čase je vášnivým čtenářem, obzvlášť v oblibě má životopisy. V životě se řídí heslem “Don't wish for it, work for it."

Jiří Rostecký

Jiří Rostecký

Panelová diskuze - Co očekávají mileniálové od IK?

LinkedIn Zakladatel
MladýPodnikatel.cz

Jirkovi je 24 let, ale už toho stihl poměrně hodně. Hned po střední škole se místo na vysokou vydal do podnikání. Začal budovat svou první firmu, kterou později prodal stejně jako několik dalších projektů předtím. Dneska se věnuje především inspirování druhých a podpoře podnikatelů a všech, co chtějí nakopnout svou kariéru. Dělá to prostřednictvím rozhovorů s úspěšnými osobnostmi z oblasti byznysu, managementu, marketingu, médií, nezisku a osobního rozvoje. Zpovídal už třeba Šimona Pánka, Michala Horáčka, Jindřicha Šídla a mnoho dalších. O svém podnikání také pravidelně bloguje.

Roman Nguyen

Roman Nguyen

Diskuze mileniálů

LinkedIn Programátor a student ČVUT FEL
GoodVision

Bude mi 24 let, studuji na ČVUT FEL Otevřenou Informatiku, jsem v prvním roku magisterského studia (obor data science). Rok jsem studoval v Německu na univerzitě v Saarlandu jako erasmák.

Moje první pracovní zkušenost (mimo večerky u rodičů) byla výzkumná skupina v ČVUT, kde jsem pracoval 2 roky do teď. V současnosti děláme na soutěži Alexa Prize, jsme s týmem ve finále (https://www.zive.cz/clanky/cesky-chatbot-alquist-vyskolil-americany-a-zvitezil-v-semifinale-amazon-alexa-prize/sc-3-a-189255/default.aspx). V létě jsem dobrovolničil ve VietCode a učil programovat žáky mezi 14-19 lety.Nastoupil jsem do AI startupu, který se zabývá počítačovým viděním. Líbí se mi, že to kombinuje výzkum se skutečným produktem.

Ve svém volném čase rád peču, hlavně cheesecake. Mimo to dělám lukostřelbu a do práce jedu střídavě na koloběžce a longboardu. Jako motto mi přirostlo k srdci giving back.

 

Martin Jarčík

Martin Jarčík

Dosáhněte lepších výsledků poskytnutím širšího kontextu

LinkedIn Vedoucí vývoje a agilní kouč
Brand Embassy

Martin Jarčík působí jako vedoucí vývoje a agilní kouč již osm let. Během této doby pracoval pro firmy jako Google, Seznam.cz a Socialbakers. K tomu se aktivně podílí na oživování české agilní scény pořádáním meetupů a konferencí.

Adriana Dergam

Adriana Dergam

Interní komunikace pohledem technologií

LinkedIn Ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání
Vodafone

Profesionální kariéru začala v roce 1997 Madridu v mezinárodním vysílání Španělského rozhlasu (rtve.es). Od té doby zastávala různé pozice v médiích (Česká televize, Mexická Televisa), nevládních a akademických institucích a v podnikatelské sféře (Walton International Ltd., Mentora). Nyní je na své pozici ve Vodafonu odpovědná za interní a externí komunikaci a společenskou odpovědnost, rozvoj nových digitálních komunikačních kanálů a podporu rozvoje udržitelného podnikání. Je místopředsedkyní správní rady Nadace Vodafone, která podporuje technologické projekty usnadňující život lidem se zdravotním postižením a rozvoj společnosti.

Antonín Kokeš

Antonín Kokeš

Panelová diskuze - Mýtus pozitivní změny

LinkedIn majitel
ALBI Česká republika

Antonín Kokeš začal v roce 1990 se spolužákem prodávat v Praze pohledy turistům, postupně vytvořili společnost ALBI vydávající přání, pohledy a deskové hry. Před deseti lety Antonín v ALBI získal stoprocentní podíl, vybudoval vlastní obchodní síť a společnost se rozrostla do více než půlmiliardového byznysu s dárkovými předměty a deskovými hrami. Má více než 400 zaměstnanců a působí v ČR, v Polsku a na Slovensku. V posledních čtyřech letech otevřel v Praze řemeslné pekárny s kavárnou pod značnou Antonínovo pekařství a plánuje vznik dalších i jinde v republice. Každodenní management ALBI řeší výkonný ředitel, Antonín se věnuje strategii firmy a hledání nových příležitostí. Část svých aktivit věnuje neziskovému sektoru, především projektu pro mladé schizofreniky Čistá duše, je členem dozorčí rady organizace Bona o.p.s., dlouhodobě podporuje Člověka v tísni a organizaci Green doors. Protože ho baví sdílet své zkušenosti s podnikáním, začal letos pořádat semináře s názvem „Antonínovy recepty na podnikání“. 

Společně se ženou vychovává čtyři děti, lyžuje, rád chodí po horách, hraje na kytaru a sbírá mapy. Devátým rokem jde čtrnáctidenní pouť do Santiaga de Compostela.

 

Šárka Hamanová

Šárka Hamanová

Panelová diskuze - Mýtus pozitivní změny

LinkedIn PR Manažer
Ambi CZ


Šárka Hamanová se v Ambiente pohybuje čtyři roky – stará se o PR a obsah. Propojuje  svoji dlouholetou praxi v rádiích a lifestylových časopisech s marketingem a ukazuje, že ve firemních a nových médiích mají své místo klasické žurnalistické postupy, kvalitní fotografové, redaktoři a editoři. Důkazem jsou Anoviny - noviny pro zaměstnance, Ačasopis pro hosty, blog Jídlo a radost zaměřený na profesionály v gastronomii nebo sociální sítě Ambiente.

Petra Hrušková

Petra Hrušková

Proč je klíčové propojit firemní kulturu s interní komunikací a rozvojem zaměstnanců?

LinkedIn Staffing Business Partner
Google

Po studiu žurnalistiky na Karlově Univerzitě začala Petra svou kariéru jako redaktorka v televizi Premiéra, ale brzy ji zlákal svět byznysu. Pracovala ve společnostech Microsoft a Amazon, posledních téměř sedm let ve společnosti Google. Ve společnosti Google je zodpovědná za nábor zaměstnanců v regionu EMEA (Europe, the Middle East and Africa). V minulosti v Paříži řídila regionální tým recruiterů a úzce spolupracovala s Business a HR leadershipem. Posledních pět let budovala týmy napříč regionem a přivedla do Googlu desítky špičkových lidí, kteří téměř do jednoho ve společnosti uspěli a dále rozvíjejí svou kariéru Problematice firemní kultury, náboru a rozvoje zaměstnanců se věnuje i prostřednictvím workshopů a přednášek s názvem Winning People Strategy pod záštitou vzdělávací společnosti ELAI (www.elai.cz).

Tomáš Novotný

Tomáš Novotný

Proč neexistuje univerzální přístup v komunikaci, a jak nám může pomoci selský rozum.

LinkedIn Vedoucí Interní Komunikace
ŠKODA AUTO

Svou profesní kariéru zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z externí komunikace na interní, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz a nyní vede tým interní komunikace ve ŠKODA AUTO. Jako jediný Čech získal 5x evropské ocenění FEIEA a v roce 2016 jej světová asociace CEB zařadila mezi světových top 5 interních komunikátorů. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, grafický design, Švédsko a švédštinu, šikovné lidi s dobrými nápady, bábovku, jaro, léto, podzim a zimu. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1

Alexandra Garcia Gjuric

Alexandra Garcia Gjuric

Proč neexistuje univerzální přístup v komunikaci, a jak nám může pomoci selský rozum.

LinkedIn Change Management Lead
g2change

Alexandra pracovala osm let pro globální pojišťovací společnost ING (nyní NN): nejprve 4 roky jako manažerka komunikace pro Českou a Slovenskou republiku, pak si, v průběhu finanční krize, uvědomila zásadní význam interní komunikace a začala se na ni specializovat. Následující 4 roky z Amsterdamu řídila interní komunikaci, change management a best practices sharing klíčových mezinárodních projektů ING v Evropě. V roce 2014 se Alexandra připojila jako Change Management Director ke společnosti Netmail, jedinému prémiovému partnerovi Google G Suite ve střední a východní Evropě. Mezinárodním klientům, především z řad bank a velkých firem, pomáhá řídit transformační aktivity. V létě 2016 založila svou vlastní konzultační firmu g2change, která se soustředí na change management a pracuje s českými i zahraničními klienty.

 

Alexandra má ráda skotské teriéry, anglosaskou literaturu, cvičení s železnou koulí a (jak jinak) moderní technologie.

 

Pavel Škařupa

Pavel Škařupa

Role produktu v kultuře a interní komunikaci firmy

LinkedIn Zakladatel a CEO
Inogami s.r.o., TreatWear

Pavel disponuje zkušenostmi z oblasti vývoje nových produktů, marketingu a obchodu, které získal ve vedoucích pozicích jak u nás, tak v zahraničí. Působil 14 let ve společnosti Procter & Gamble např. v Japonsku a Švýcarsku, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing produktů vlasové kosmetiky. V roce 2010 se vrátil zpět do České republiky jako poradce společnosti McKinsey & Company a následně řídil marketing v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami zabývající se marketingem, komunikací a inovacemi. O dva roky později se začal věnovat české značce TreatWear s inovativním prádlem, navrženým s myšlenkou na zdraví a pocit pohodlí. 

Martin Lupa

Martin Lupa

Jak lídři mění a budou měnit interní komunikaci?

LinkedIn Zakladatel
Lídrárna.cz

Martin Lupa má bohaté zkušenosti z mnoha firem. Svoji kariéru začal v obchodním oddělení společnosti Procter& Gamble, kde za 5 let prošel 4 různé pozice, dva roky působil rovněž na centrále v Budapešti. Následně působil ve společnosti Avon Cosmetics, kde byl zodpovědný za prodejní výsledky 25 000 Avon ladies. Z krásných rodinných důvodů (narození dvojčat) dočasně opustil korporátní sféru a 3 roky podnikal. Zpět se vrátil tentokrát ovšem do bankovnictví (ČSOB a mBank). Z mBank odešel v září 2014 a do konce roku 2015 se věnoval neziskovým aktivitám. Spoluzaložil neziskovou organizaci Leaders Club & Academy a projekt Lídrárna. Posláním Lídrárny je hledat v české společnosti autentické, odvážné a respektované osobnosti a inspirovat a rozvíjet tak další generaci českých lídrů. Nyní Martin působí ve společnosti Tesco, kde mám na starosti aktivity Nadačního fondu Tesco a vztahy s veřejnou správou a neziskovým sektorem. Martin se snaží vzájemně propojovat různé „světy“ – korporace, školy, neziskovky, politiky, státní instituce, studenty, podnikatele atd. Za své další velké „výzvy“ považuje práci na změnách českého školského a vzdělávacího systému a nevyužitý potenciál lidí v korporacích.