Přednášející

Martin Jaroš

Martin Jaroš

Zaměstnanci jako ambasadoři značky a role leaderů v komunikaci

LinkedIn Senior Director, Brand & Communications
Qatar Telecom

 Martin Jaroš je český marketér a reklamní tvůrce. Stojí za populárními reklamami domácích operátorů (Falešní sobi, Pojď mi hop, Jinej gang pro Vodafone a T-Mobile), ale má zkušenosti i z dalších zemí (Maďarsko, Turecko) a momentálně žije v Kataru.

 
Je držitelem třinácti reklamních Louskáčků a Zlatého louskáčku za osobní přínos české reklamě. Pracoval s Lionelem Messim, Zlatanem Ibrahimovičem i Chuckem Norrisem, ale stále má nejraději českou reklamní školu, protože jedině Češi si dovedou dělat legraci ze sebe, z boha i smrti.

 

Dita Stejskalová

Dita Stejskalová

Náborové komunikační kampaně - inspirace z mezinárodního festivalu kreativity v Cannes

LinkedIn Ředitelka
Ogilvy PR & Influence

Svůj profesní život jsem spojila s jednou firmou - Ogilvy, i když moje studentská představa na VŠE byla o kariéře v mezinárodním obchodu. Komunikace mě chytila naplno a za 23 let jsem nezažila den, kdy bych se nudila. Baví mě poznávat rozmanité firemní kultury našich klientů a tvořit kampaně, které podporují jejich úspěch a dobré jméno na trhu. O interní komunikaci říkal už náš zakladatel, pan David Ogilvy, že jí není nikdy dost a nikdy nemáme hotovo. Baví mě propojovat lidi, zkušenosti a sdílet to, co umím. Aktivně se od počátku účastním mentoringového projektu Odyssey pro ženy - manažerky a jsem také mentorkou v programu Minerva 21. Patřím ke spoluzakladatelům The Prague Leadership Institute. Jsem členkou správní rady bohnické Nadace BONA a členkou Alumni AIESEC Česká republika. Mám oblíbenou větu: „If you think you can do something or you can’t, you are right.“ Těším se na Vás!

Tomáš Poucha

Tomáš Poucha

Co neubrzdíš, neukecáš - na co nemáš čísla, to není

LinkedIn Ředitel
Marketingový institut a Institut interní komunikace

Tomáš Poucha pomáhá lidem nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě. Baví ho řešit problémy - zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a funkční systém. Věnuje se nastavení interní komunikace ve firmách ze strategického pohledu (Employer brand, EVP), taktického (kanály, nástroje, cílové skupiny), ale i správnému nastavení společností z pohledu business fungování (značka a marketing, customer experience, NPS). Je zakladatelem a hlavním hybateleme Marketingového institutu, Institutu interní komunikace a Tančící kuchyně. Učí na několika VŠ, rád vaří, chalupaří a loutkaří.

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská

Dobro je volba

LinkedIn Zakladatelka
#Holkyzmarketingu

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Jiří Bréda

Jiří Bréda

Jak pracovat se zaměstnanci? Člověk 4.0

LinkedIn Spoluzakladatel a brain coach
Mise HERo

Ve společnosti Mise HERo gamifikuji dlouhodobé rozvojové projekty. Jsem leaderem. Mám to v sobě, a proto pomáhám manažerům k tomu, že nemusí lidi do práce nutit. Naopak, lidi pro ně dělají práci rádi a dobrovolně. Dokazuji to tím, že jsem jedním z lídrů ve firmě Mise HERo, která celých 7 led němá šéfa. (Zabýváme se konceptem gamifikovaného vzdělávání a aktivního hrdinství. Což jednoduše znamená, že při našich rozvojových programech se lidé baví s pomocí moderních herních aktivit a při tom se cíleně a intenzivně učí. Naše práce vede přes "měkké" techniky k hmatatelným výsledkům.)

Koučuji metodou brain koučing a díky tomu efektivně pomáhám lidem otevřít oči, aby se vrátili tam, kde vždycky byli. Chovám se ke svému sociálnímu okolí férově, slušně a snad zodpovědně. Až tak, že nechci spolupracovat s těmi, kteří takoví nejsou.

Natálie Sedláčková

Natálie Sedláčková

Co všechno musí zaměstnanec poslouchat...

LinkedIn Account Manager
Ogilvy PR & Influence

Natálie se věnuje public relations stejně tak dlouho, jako je členem rodiny Ogilvy, více než 13 let. Po zkušenosti s prací v médiích a studiu Vyšší odborné školy publicistiky se dala na dráhu budování mediálního obrazu firem a značek. Spolupracuje převážně se společnostmi z oblasti průmyslu a logistiky, a díky nim se dostává i k tématům interní komunikace a employer brandingu. Své pracovní motto si vypůjčila ze známého comicsového stripu z kancelářského prostředí: „Když nejste součástí řešení, jste součástí problému.“

 

Erin Gallegos

Erin Gallegos

Jak řeší interní komunikaci Avast?

LinkedIn Internal Communications Manager
Avast Software

Erin Gallegos je manažerka interní komunikace v české společnosti Avast, která je v současnosti jedním z největších poskytovatelů ochrany proti kybernetickým útokům. Erin pochází ze Spojených států amerických, kde vystudovala obor Interkulturní komunikace (titul BA) a následně i obor Rétorika a psaní (titul MA). Postupně pracovala v různých odvětvích (ve vládním sektoru, ve sféře vzdělávání, v korporátním světě, v neziskových organizacích) a na čtyřech různých kontinentech (v Americe, v Africe, v Asii a nyní i v Evropě). Erin se ve své práci soustředí především na lidi, kterým přizpůsobuje každé své sdělení tak, aby bylo přesvědčivé, působivé a aby bylo bez problémů pochopeno a přijato. Erin ve firmě podněcuje konstruktivní komunikaci, propojuje jednotlivce v týmy a podporuje kooperaci na rozvíjení a realizaci nápadů. Baví ji pracovat s lidmi a vidět výsledky.    

Registrovat